LPP odnotowuje wzrost zysku we wrześniu

Zarząd LPP SA poinformował również w komunikacie, że szacunkowa wartość marży brutto na sprzedaży wyniosła 65 proc. i była wyższa o ok. 5 punktów procentowych od zrealizowanej we wrześniu roku poprzedniego.

Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – wrzesień 2011 roku wyniosła ok. 1,695 mln zł. Przychody te były wyższe o 17 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego – czytamy w komunikacie spółki.

LPP SA jest polską firmą, która zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży. Jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2001 roku. Główna siedziba spółki mieści się w Gdańsku, gdzie znajduje się również całe zaplecze projektowe dla Reserved i Cropp. Działy tworzące marki House i Mohito zlokalizowane są w Krakowie. Firma jest obecnie właścicielem pięciu marek odzieżowych Reserved, Cropp, House, Mohito i Promostars. LPP SA od ponad 15 lat projektuje i dystrybuuje odzież do dwunastu europejskich krajów z rejonu Europy Środkowej i Wschodniej.

W 2010 roku spółka wypracowała 139 mln złotych zysku netto, co oznaczało wzrost w stosunku do roku poprzedniego o 33 procent. Na koniec roku łączna powierzchnia sieci handlowych należąca do LPP wzrosła o 35 tys. mkw., czyli o 12 proc. W pierwszej połowie 2011 roku grupa LPP uruchomiła nowe sklepy o łącznej powierzchni około 7,2 tys. mkw. Zwiększyło to całkowitą powierzchnię sklepów do ok. 322 tys. mkw. (866 sklepów). 99,5 tys.mkw. z tej całowitej powierzchni sieci przynależy do 208 sklepów LPP znajdujących się poza granicami Polski.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016