Nowy butik marki Fashion Island będzie miał 17 metrów kwadratowych powierzchni i zostanie zlokalizowany na poziomie 0, w sąsiedztwie salonu Marks&Spencer. Salon prezentujący kreacje włoskich, koreańskich i japońskich projektantów powiększy ofertę odzieżową kącika mody, do którego zalicza się także salon Primo Piano, Katrin i działający od marca sklep marki New York City. Łączna powierzchnia handlowa tych wszystkich butików wynosi obecnie 146 metrów kwadratowych.

Aktualna, jesienna kolekcja butiku Fashion Island to kilka marek włoskich oraz projekty japońskie i koreańskie. To najnowsze, wprowadzone na rynek przed tygodniem, autorskie projekty takich marek jak Rinascimento, Angela Davis czy Stella Reach. W ofercie butiku są także ręcznie produkowane jeansy, a uzupełnienie kolekcji stanowią buty i torby włoskich marek, w tym propozycje marki Hegos.

W ofercie salonu Katrin znajdują się kolekcje takich firm francuskich jak: Etinacelle, Yuka, Etoile du Monde, Philippe Carat, Patouchka.

Primo Piano – kolejny butik w pobliżu proponuje limitowane kolekcje dobierane przez włoskiego stylistę, a także kolekcje tworzone przez młodych polskich projektantów.

Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City to projekt łączący w sobie funkcje handlową, rozrywkową i biurową. Blue City to ponad 200 sklepów, restauracji, barów, kawiarni i punktów usługowych, duże centrum rekreacyjne, bogata oferta sportowa i atrakcje dla dzieci.