Bytom: osiem nowych salonów

Bytom obecnie posiada 61 sklepów firmowych w całej Polsce. Sieć jednak dynamicznie się powiększa. – W tym roku zamierzamy dokonać kilku otwarć. Nasze salony pojawią się w CH Magnolia Park we Wrocławiu, w rzeszowskim Millenium Hall, krakowskiej Zakopiance, Galerii Graffica w Rzeszowie, w Galerii Agora w Bytomiu oraz w dwóch warszawskich centrach handlowych – Promenadzie i Sadybie Best Mall. Planujemy także otwarcie outletu w Factory Outlet w Modlniczce koło Krakowa – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Olgierd Lizoń, dyrektor do spraw rozwoju marki Bytom SA.

Firma Bytom rozpoczęła swoją działalność w lipcu 1945 roku. Od 1995 roku marka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Strategia spółki na lata 2011-2014 przewiduje także stworzenie nowej marki męskiej odzieży klasycznej, dalszą restrukturyzację przedsiębiorstwa oraz zmniejszenie zatrudnienia. W latach kolejnych Bytom chce otworzyć sklepy o łącznej powierzchni: 1,6 tys. mkw. w 2012 roku i 0,3 tys. mkw. w 2013 roku.

Spółka odnotowała w zeszłym roku 30,46 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej wobec 24,06 mln zł straty w 2009 roku. Skonsolidowane przychody wyniosły 66,94 mln zł – to o około 30 mln mniej niż rok wcześniej, kiedy firma zarobiła 97,52 mln.

 

Reklama

Galeria Jurajska