Salon jubilerski Yes usytuowany został na poziomie 0. Zarząd marki zapowiada, że to nie koniec otwarć zaplanowanych w najbliższym czasie.

– Wielce prawdopodobne jest otwarcie jeszcze 2-3 innych sklepów w istniejących centrach handlowych, ale ponieważ negocjacje są w fazie finałowej, nie możemy jeszcze zdradzić dokładnych lokalizacji. Obecnie sieć sprzedaży Yes posiada prawie sto salonów franczyzowych zlokalizowanych w centrach i galeriach handlowych na terenie całego kraju. Najważniejsze plany spółki to dalszy rozwój sieci detalicznej w oparciu o zasady franczyzy, wzmacnianie wartości, rozpoznawalności i potencjału marki oraz najbardziej prestiżowych kolekcji, a także wzrost eksportu – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Paweł Korobacz, dyrektor ds. ekspansji i organizacji Sieci Detalicznej Yes.

Centrum Handlowo-Rozrywkowe Pasaż Grunwaldzki istnieje od kwietnia 2007 roku. Na czterech kondygnacjach pasażu znajduje się ponad 200 punktów handlowych, usługowych i gastronomicznych, reprezentujących marki polskie i zagraniczne. Dla wszystkich zmotoryzowanych przygotowano 1400 miejsc parkingowych. Pasaż Grunwaldzki ma 130 tys. mkw. powierzchni całkowitej i 50 tys. mkw. powierzchni GLA. Oprócz sklepów w pasażu znajduje się także strefa gastronomiczna oraz 11- salowe Multikino. Inwestorem obiektu jest Echo Investment S.A.