Jednocześnie odwiedzalność centrów outlet firmy Neinver w Europie wzrosła o 7 proc. Odwiedziło je ponad 14,5 mln klientów. Rośnie też wskaźnik lojalności – klienci wracali do centrum średnio od 13 do 15 razy w ciągu roku i aż 75 proc. z nich dokonywało zakupów.

W polskich centrach zarządzanych przez firmę Neinver Asset Management Polska w pierwszej połowie roku zanotowano ponad 1,5 mln odwiedzin. Oznacza to wzrost o 6 proc. w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego. Łączna sprzedaż wyniosła 49 mln euro, czyli o 5 proc. więcej niż w pierwszej połowie 2010 roku. W Polsce Neinver zarządza trzema centrami outlet o łącznej powierzchni najmu 114,5 tys. mkw. Są to Factory Warszawa, Factory Wrocław i Factory Poznań.

– Wyniki osiągnięte przez Neinver, potwierdzają pozycje firmy wśród liderów segmentu centrów outlet w Europie. Bardzo dobre i zgodne z oczekiwaniami rekordy sprzedaży w pierwszej połowie roku dowodzą, jak istotne dla strategii jest zaangażowanie we współprace z najemcami i budowanie lojalności wśród konsumentów – powiedziała Barbara Topolska, dyrektor generalna Neinver Polska.

Neinver Asset Management Polska odpowiada za kompleksowe zarządzanie nieruchomościami, w ramach którego realizuje usługi związane z bieżącym utrzymaniem i marketingiem obiektów.