Elie Tahari wkracza na polski rynek

Salon Elie Tahari w warszawskim centrum handlowym Promenada zlokalizowany zostanie na pierwszym piętrze galerii. Lokal będzie miał ponad 100 metrów kwadratowych powierzchni. W ofercie salonu znajdą się damskie kolekcje ready-to-wear oraz torebki, obuwie i akcesoria dla pań. Wnętrza salonu zaprojektowane zostały we współpracy ze znaną architektką wnętrz Nicolettą Canesi z firmy Piero Lissoni Associati. Utrzymane będą w stylu lat 50-tych XX wieku.

Salon w Warszawie będzie jednym z wielu sklepów otwieranych w podobnym czasie, w różnych krajach. Wszystko to zgodnie z przyjętą przez markę strategią międzynarodowej ekspansji. Elie Tahari wzmocniła bowiem ostatnio swoją obecność także na rynku modowym w Hiszpanii, Włoszech, Grecji, Belgii, Niemczech, Turcji, Meksyku oraz Korei. W ciągu kolejnych pięciu lat nowe butiki mają się pojawić na kontynencie europejskim, azjatyckim oraz Bliskim Wschodzie.

Marka Elie Tahari jest obecna w ponad 40 krajach na całym świecie. Posiada 600 sklepów w Stanach Zjednoczonych i ponad 250 zagranicznych punktów sprzedaży, m.in. w domu towarowym Harrods. Butiki z kolekcjami sygnowanymi przez znanego projektanta znajdują się m.in. w Stambule, Katarze i wielu stanach USA.

 

Reklama

Galeria Jurajska