Warszawski salon Van Graaf po gruntownej przebudowie został odsłoniony w zupełnie nowej aranżacji. Lokal ma dwukrotnie większą powierzchnię i usytuowany jest na dwóch poziomach. Nowy salon, który uznawany jest za flagowy sklep marki w Polsce, będzie oferował produkty około 200 międzynarodowych marek dla kobiet i mężczyzn. Na liście nowych brandów, które pozyskała sieć Van Graaf znajdują się m.in.: Diesel, Napapirij, La Martina, G-Star, Drykorn, Gant, Tommy Hilfiger, Scotch&Soda. Nowe kolekcje tych marek pojawią się także w nowo zaaranżowanej przestrzeni w Złotych Tarasach.

Kompleks handlowo-usługowo-rozrywkowy Złote Tarasy zlokalizowany jest w sąsiedztwie Dworca Głównego w Warszawie przy ul. Złotej. Budowę obiektu rozpoczęto w 2002 rok. Kompleks został oddany do użytku w 2007 roku. Wielokondygnacyjny budynek o całkowitej powierzchni handlowej liczącej 63,5 tys. mkw. dysponuje około 200 lokalami handlowo-usługowymi. Wśród najemców galerii znajdują się zarówno marki polskie jak i zagraniczne. Wartość całej inwestycji szacuje się na około 1,5 miliarda złotych. Nazwa galerii pochodzi od nazwy ulicy Złotej, przy której zlokalizowane jest główne wejście do kompleksu. Na terenie obiektu znajduje się pierwszy w Polsce lokal sieci Hard Rock Cafe.