Pawo: pięć otwarć w 2012 roku

 – Obecnie posiadamy 30 lokali w galeriach i centrach handlowych zlokalizowanych w większych miastach na terenie całego kraju. W tym roku uruchomiliśmy cztery nowe salony. W przyszłym planujemy około pięciu nowych otwarć. W chwili obecnej szukamy nowych lokalizacji. Prowadzimy rozmowy z galeriami handlowymi zlokalizowanymi w miastach mających powyżej 100 tysięcy mieszkańców. W grę wchodzi zatem Warszawa, w której chcemy uruchomić swój drugi butik, a także Olsztyn, Białystok, Poznań i Szczecin. Potwierdzić możemy na pewno otwarcie w centrum handlowym City Center Rzeszów – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Paweł Wolski, dyrektor zarządzający spółki Pawo.

Butiki sieci Pawo to lokale średniej wielkości o powierzchni od 80 do 100 metrów kwadratowych, usytuowane przede wszystkim w centrach i galeriach handlowych. W tym roku spółka mocno postawiła na rozwój sieci w systemie franczyzowym. Połowa z otwartych w 2011 roku lokali była sklepami własnymi, a połowa franczyzowymi. Zarząd marki zapowiada, że w przyszłym roku także 50 procent salonów będzie mieć charakter franczyzowy.

Marka Pawo powstała w 2002 roku. Jej założycielem i prezesem jest Piotr Włodarczyk. Spółka specjalizuje się w produkcji odzieży męskiej w kategorii premium. Butiki sieciowe znajdują się m.in. w łódzkiej Manufakturze, katowickiej Silesii, Galerii Bełchatów, warszawskich Złotych Tarasach, Galerii Atrium w Koszalinie, Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu czy Galerii Jurajskiej w Częstochowie.
 

Reklama

Galeria Jurajska