Tariq Al-Sakkaf

Na polskim rynku bielizny widzimy niszę do zagospodarowania. Mimo obecności kilku światowych marek, żadna z nich nie oferuje klientkom takiego wyboru jak Change. Bieliznę Change oprócz wysokiej jakości i przystępnych cen wyróżnia praktycznie niespotykany zakres rozmiarów, a także obsługa na najwyższym poziomie.

Pierwszy butik zostanie uruchomiony w Łodzi, ale planujemy też otwarcia w innych miastach w Polsce. Wierzymy, że za kilka lat Change będzie marką rozpoznawalną w całym kraju. W ciągu najbliższych pięciu lat planujemy otwarcie około 20 jednostek, zarówno własnych jak i franczyzowych. Pożądane lokalizacje, to galerie i główne ulice handlowe większych miast. Natomiast dla klientek nie mających możliwości odwiedzenia naszych salonów przygotowaliśmy sklep internetowy. Oprócz Polski sieć będzie obecna także w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Mniej więcej w tym samym czasie powinien zostać otwarty pierwszy salon Change w Czechach. Oprócz tego prowadzone są rozmowy z potencjalnymi partnerami ze Słowenii.

Koncepcja salonów marki zakłada, że są to sklepy o wielkości kilkudziesięciu metrów kwadratowych. Jeden z najlepszych butików Change mieści się na zaledwie 50 mkw. Z naszego doświadczenia wynika jednak, że najlepiej sprawdzają się sklepy o powierzchni handlowej od 60 do 90 mkw. Styl salonów to prostota i elegancja – główne cechy skandynawskiego designu.

Powodem dla którego marka teraz zdecydowała się na ekspansję do Polski są badania, które wskazują, że 90 procent kobiet nosi źle dobraną bieliznę. Na szczęście Polki są coraz bardziej świadome czym jest odpowiednio dobrana bielizna, nie tylko ze względów estetycznych, ale i zdrowotnych. Oferta większości sklepów jest ograniczona do trzech-czterech rozmiarów, produkty marki Change dostępne są w ponad 80 rozmiarach. Dzięki temu jesteśmy w stanie znaleźć coś interesującego dla każdej klientki.