Reporter w Galerii Łomża ruszył 1 października br. Otwarcie salonu to kolejny krok do realizacji oficjalnych planów firmy – Reporter zamierza do końca tego roku otworzyć 60 sklepów. W liczbie tej zawierają się zarówno nowe salony, jak i stare po rebrandingu.

Przypomnijmy: Reporter powstał w 1994 roku. Początkowo sklepy tej firmy oferowały odzież różnych projektantów, ale w roku 2003 sieć wypuściła własne kolekcje. Cztery lata po stworzeniu linii odzieżowej, sygnowanej własnym logo, firma zadebiutowała na giełdzie. W 2009 roku nastąpił jednak kryzys, którego spółka nie przetrwała i ogłoszono upadłość. Rok później została wykupiona przez Krzysztofa Bajołka, twórcę marek House i Mohito, który zdecydował się kontynuować aktywność brandu. 18 sierpnia 2011 roku w kieleckiej Galerii Echo miała miejsce oficjalna premiera nowego konceptu odradzającej się marki. Nowy Reporter zmienił strategię produktową. Po starym Reporterze pozostała jedynie nazwa i kilka lokalizacji, które już są adaptowane do nowych standardów albo będą w najbliższym czasie. Stylistyka nowego Reportera utrzymana jest w charakterze vintage. Kolekcję zaprojektowano z myślą o mężczyznach w wieku powyżej dwudziestu lat.

Galeria Łomża ma powierzchnię 7 tys. mkw. Operatorem spożywczym jest Stokrotka. W Galerii znajdują się m.in.: Rossmann, Pepco, CCC, Empik i Monnari. Wyłączną komercjalizacją i zarządzaniem Galerią Łomża zajmuje się firma RetPro.