Zarząd sieci zapowiada, że istotnym celem firmy jest sukcesywne zwiększanie dostępności poprzez coraz większą liczbę operujących kawiarni. – Jesteśmy nastawieni na otwieranie nowych kawiarni wszędzie tam, gdzie oczekują tego nasi klienci. Mamy w związku z tym bardzo ambitne plany rozwoju, w których jedynym ograniczeniem jest dostęp do najlepszych lokalizacji. Można więc śmiało powiedzieć, że liczba otwarć będzie wyższa niż w poprzednich okresach. Od początku roku uruchomiliśmy już 14 nowych kawiarni, podczas gdy w 2010 było ich w sumie dziewięć – mówi Paweł Wasiljew, dyrektor zarządzający CHI Polska SA.

Nowe kawiarnie Coffeeheaven otwarte zostały w Warszawie przy hali odlotów na warszawskim lotnisku Okęcie, w Bielsku-Białej w galerii handlowej Sfera, w szczecińskiej galerii handlowej Kaskada oraz we Wrocławiu w Galerii Dominikańskiej.

Pierwsza kawiarnia Coffeeheaven powstała w gdyńskim centrum handlowym Gemini w 2000 r. Obecnie pod szyldem sieci funkcjonują 82 placówki zlokalizowane głównie w centrach oraz galeriach handlowych w największych miastach Polski. Od lutego 2010 roku Coffeeheaven należy do Costa Limited – drugiej pod względem wielkości międzynarodowej marki kawiarni.