Duże miasta na celowniku marki GAP

Pierwszy sklep GAPa pojawi się w warszawskim centrum handlowym Arkadia i będzie miał około 1000 mkw. powierzchni. Zarząd spółki Ultimate Fashion zapowiada, że sieć będzie się systematycznie rozwijać.

– GAP to jedna z legendarnych marek, szeroko rozpoznawana na całym świecie, z liczną rzeszą nie tylko klientów, ale wręcz fanów. Marka ta była długo oczekiwaną, zarówno przez polskich konsumentów, jak również przez środowisko real estate, co było także wielokrotnie komentowane w mediach. Negocjacje trwały około trzech lat. Finalnie strony doszły do porozumienia, które skutkowało zawarciem umowy w drugiej połowie września br. W zależności od dostępnych lokalizacji, będzie powstawało po kilka salonów marki GAP rocznie. Na początku planujemy zaistnieć w dużych miastach Polski, m.in. w Katowicach, Poznaniu, Wrocławiu, etc. Potem chcemy kontynuować rozwój w całym kraju. Docelowo powstanie duża sieć salonów GAP dobrze rozlokowanych w całej Polsce. Marka zazwyczaj otwiera sklepy o powierzchni około 700-800 mkw. Taka powierzchnia sklepu umożliwia wyeksponowanie wszystkich linii, jakie sieć ma w swojej ofercie – tj. GAP Men, GAP Women, babyGap, GapKids. Wszystkie sklepy marki odpowiadają konceptowi, jaki firma ma we wszystkich krajach. Stąd – pierwszy sklep marki w Polsce został także zaprojektowany przez międzynarodowy zespół projektantów zatrudnionych przez sieć – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Maciej Szymański, prezes Grupy Empik Media & Fashion.

Do tej pory Grupa wprowadziła na polski rynek inne zagraniczne marki, jak Mango, Aldo czy Hugo Boss. Ultimate Fashion – spółka zależna Grupy Empik Media & Fashion Group, działa na polskim rynku od 1999 roku. Firma współpracuje na zasadach umów franczyzowych z takimi markami jak New Look, Peacocks, River Island, Aldo, Mango, Spring, Bodique, Esprit, Wallis, Mexx, Hugo Boss i Dune.