Będą nowe butiki Wólczanki

W tym roku uruchomiono już dwa salony pod szyldem Wólczanka. Jeden został otwarty w Kaliszu, a drugi w Szczecinie w Galerii Kaskada. Są to sklepy, które zgodnie ze standardem marki mają wielkość około 45 metrów kwadratowych. Dodatkowo spółka wprowadziła koncept wysp z marką Wólczanka, których liczba pod koniec roku 2011 będzie wynosić 10. Do końca 2013 roku firma planuje otworzyć około 30 punktów sprzedażowych sieci w miastach mających powyżej 100 tysięcy mieszkańców.

W drugim kwartale 2011 roku spółka odzieżowa Vistula Group miała 1,98 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w drugim kwartale 2011 roku wobec 1,05 mln zł zysku rok wcześniej, co oznacza, że wynik wzrósł o ponad 88 procent rok do roku. Zysk operacyjny na poziomie grupy wyniósł 8,13 mln zł wobec 7,88 mln zł zysku rok wcześniej zaś skonsolidowane przychody wyniosły 97,35 mln zł wobec 87,13 mln zł rok wcześniej.

Vistula Group SA jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, która specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Obecnie do Vistula Group należą cztery marki: Vistula, Wólczanka, W.Kruk i Deni Cler. Firma posiada sieć ponad 240 sklepów, czyli ponad 24 tys. mkw. powierzchni. Wszystkie salony to punkty własne – firma nie otwiera sklepów franczyzowych.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016