Wittchen rozwija sieć sprzedaży

Z końcem września tego roku uruchomiono sklep Wittchen Shoes w warszawskich Złotych Tarasach. Nowy butik Wittchen Shoes, w którym można kupić wyłącznie obuwie, mieści się na pierwszym poziomie galerii, w sąsiedztwie salonu Wittchen, który oferuje odzież i różnego rodzaju akcesoria. Spółka nie zamierza na tym poprzestać.

– Na październik tego roku zaplanowaliśmy jeszcze trzy otwarcia. Butik o powierzchni 93 metrów kwadratowych będzie działał w szczecińskiej Galerii Kaskada. Kolejny o podobnej wielkości w rzeszowskim Millenium Hall oraz największy o powierzchni 125 mkw. w krakowskim centrum handlowym Outlet Kraków – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Monika Hofman, reprezentująca spółkę Wittchen.

Wittchen to marka działająca w branży galanterii skórzanej. W ofercie spółka posiada szeroką gamę produktów m.in.: portfele, teczki, torebki, odzież damską oraz męską, a także paski, galanterię biurową oraz torby i walizki podróżne. Od 2006 roku w ofercie jest również ręcznie robione obuwie damskie i męskie. Marka posiada obecnie 53 salony w całej Polsce, jest również dostępna za granicami kraju – w Rosji, Białorusi, Czechach, na Ukrainie i Litwie.

Firma została założona w 1990 roku przez Jędrzeja Wittchen, a w 2010 roku została przekształcona w Grupę Kapitałową Wittchen S.A., która jest operatorem dwóch marek; Wittchen oraz VIP Collection.

 

Reklama

Galeria Jurajska