Pierwszy sklep F&F został otwarty w ubiegłym roku w Pradze. Salon zlokalizowany w jest w prestiżowej galerii Palladium. Kolejna placówka ma być otwarta w listopadzie w Brnie. Wiadomo też, że będzie sklep w Warszawie – salon zostanie otwarty w marcu 2012 roku w Blue City. Jednym z celów rozwijania niezależnej sieci sklepów, ma być pogłębianie percepcji brandu jako jakościowo i atrakcyjnej cenowo marki modowej. Dotychczas sprzedaż odzieży F&F w sklepach hipermarketach Tesco w Polsce generuje dla operatora około 10 proc. przychodów.

– Mając w pamięci fantastyczną reakcją na pierwszy F&F Store w Pradze jesteśmy bardzo podekscytowani mogąc rozwinąć tę wspaniałą platformę dla naszych polskich klientów. Marka F&F jest popularna dzięki świetnej ofercie modowej i relacji jakości do ceny – ocenił Jason Tarry, International CEO F&F Clothing.

Marka brytyjskiej sieci hipermarketów Tesco została wprowadzona na rynki Europy Centralnej (Polska, Czechy, Słowacja i Węgry) w 2008 roku. 11 krajów, w których dostępna jest F&F, to Czechy, Wielka Brytania, Irlandia, Polska, Węgry, Turcja, Słowacja, Malezja, Tajlandia, Chiny i Korea. F&F Store w warszawskim centrum Blue City będzie obejmował wszystkie linie odzieżowe znajdujące się w asortymencie brandu, takie jak garnitury, jeansy, ubrania na co dzień, z wyjątkiem linii dziecięcych.