Euromark odnotowuje spadek obrotów

Z komunikatu giełdowego opublikowanego przez Euromark, właściciela marek Alpinus, Campus i Planet Outdoor, wynika, że winna słabych wyników jest w głównej mierze pogoda. – W analizowanym okresie, w Europie Środkowej i Wschodniej utrzymywały się dość wysokie, jak na przełom lata i jesieni, temperatury. Równie nietypowa dla tej pory roku, była niezmiernie mała ilość opadów atmosferycznych – czytamy w komunikacie spółki. Takie warunki atmosferyczne nie sprzyjały popytowi na produkty z oferty Euromarku.

Euromark zwraca uwagę, że mimo wszystko udało się utrzymać wysokość jednostkowej sprzedaży
na poziomie zbliżonym do sprzedaży z września roku ubiegłego. Zanotowano wówczas 33-proc. wzrost w porównaniu do września roku 2009.

Jak podaje spółka, pełna informacja nt. wyników finansowych osiągniętych w perspektywie kwartału obejmującego wrzesień 2011 roku zostanie zaprezentowana w rozszerzonym skonsolidowanym raporcie okresowym za pierwszy kwartał roku obrotowego 2011/2012, którego publikacja przewidziana jest na dzień 16 stycznia 2012 roku.

Euromark Polska SA powstał w 1993 roku jako jednoosobowa spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. Obecnie Grupa Kapitałowa Euromark Polska składa się z Euromark Polska SA oraz czterech spółek zależnych – Camar sp. z o.o., Euromark Ukraina sp. z o.o., Espina-Sport sp o.o. oraz Outdoor Brand Management Ltd.

Reklama

Galeria Jurajska