Spółka Vistula Group SA koncentruje obecnie swoje działania na poprawie jakościowej struktury sprzedaży. Jednocześnie zarząd zamierza skupić się na rozwoju swoich marek w nowych lokalizacjach. Strategia ta dotyczyć ma zarówno należących do grupy firmy W.Kruk i Wólczanka, jak i marki odzieżowej Vistula.

– Do tej pory w 2011 roku uruchomiliśmy trzy salony firmowe w Kielcach, Radomiu oraz Szczecinie. Już za kilka dni otwarty zostanie sklep w Krakowie. Do końca 2013 roku spółka planuje otworzyć około 20 nowych salonów w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców. Koncept zakłada otwieranie salonów o średniej powierzchni handlowej wynoszącej od 120 do 150 metrów kwadratowych. Najchętniej otwieramy salony w renomowanych modowych centrach handlowych i obecnie posiadamy 70 salonów rozlokowanych w całej Polsce – mówi w rozmowie z Retailnet.pl dyrektor ds. rozwoju Wojciech Leszczyński.

Vistula Group S.A. kontynuuje tradycję krakowskich zakładów odzieżowych z okresu dwudziestolecia międzywojennego, Państwowego Zakładu Umundurowań i prywatnej firmy Strassberg. Można uznać, iż jako samodzielny podmiot spółka rozpoczęła działalność w 1948 roku, kiedy to utworzone zostały Krakowskie Zakłady Przemysłu Odzieżowego. Wraz z rozwojem i specjalizacją działalności w 1961 roku rozpoczęto produkcję przeznaczoną na sprzedaż eksportową, a w 1966 roku została podjęta decyzja o zaniechaniu produkcji odzieży damskiej na rzecz ubrań męskich. Marka zadebiutowała na GPW w 1993 roku.