Galeria Szperk skomercjalizowana w 70 proc.

– Komercjalizację Galerii Szperk rozpoczęliśmy z końcem 2010 roku. Do tej pory pozyskaliśmy m.in. takich najemców, jak Deichmann, Rossmann, H&M, Nomi, Reserved, Mohito, House czy Cropp. Operatorem spożywczym będzie sieć delikatesów Piotr i Paweł. W ciągu ostatnich kilku tygodni podpisaliśmy kolejne umowy. Do grona nowych najemców dołączą sieć Empik, marka Takko oraz stacja paliw BP, która będzie zlokalizowana na terenie kompleksu. W tej chwili galeria jest skomercjalizowana w 70 procentach i jesteśmy na etapie dopinania kolejnych umów z kilkoma sieciami odzieżowymi – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Marta Tymicka, z Ires Sp. z o.o., firmy odpowiedzialnej za komercjalizację Galerii Szperk.

Otwarcie galerii zaplanowano na luty 2012 roku. Obiekt, który dysponuje 23 tys. mkw. powierzchni najmu powstaje przy ulicy Płk. Dąbka w Gdyni Pogórze. Potencjał demograficzny centrum stanowi 152 300 mieszkańców w promieniu pięciu kilometrów. W ofercie galerii znajdzie się ok. 60 sklepów i punktów usługowych oraz strefa food court. Siecią, która zajmie największą powierzchnię handlową, 2 tys. mkw. są delikatesy Piotr i Paweł.

Inwestorem obiektu jest FMZ Gdynia Sp. z o.o. oraz UBM Polska Sp. z o.o. Za komercjalizację odpowiada Ires Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016