H&M debiutuje w Ostrowie Wielkopolskim

W sklepie H&M w Galerii Ostrovia dostępna będzie odzież dla kobiet, mężczyzn, dzieci i młodzieży, a także bielizna i akcesoria.Otwarcie obiektu zaplanowano na 14 października 2011 roku.

Sieć odzieżowa H&M powstała w 1947 roku, kiedy założyciel firmy otworzył pierwszy sklep z odzieżą damską w Sztokholmie. W Polsce, H&M jest obecny od 2003 roku. Obecnie w kraju szyldem marki działa ponad 80 salonów. Znakiem rozpoznawczym H&M są m.in. specjalne kolekcje, współtworzone z największymi projektantami świata – marka ma w swoim dorobku kolekcje z m.in. Karlem Lagerfeldem, Madonną, KylieMinogue, Lanvin, a na jesień tego roku planowana jest kolekcja przygotowana z domem mody Versace.

W centrum handlowym Ostrovia znajdzie się ok. 100 sklepów i punktów usługowych. Wśród głównych najemców galerii są m.in. hipermarket spożywczy – Tesco, market typu Dom i Ogród sieci Obi, H&M, C&A, New Yorker, Grupa LPP (Reserved, Mohito, Cropp, House), Empik, Smyk, Media Expert, Deichmann, Takko, Rossmann, CCC, Pepco, Martes Sport, Carry, Camaieu, Orsay, Douglas, Apart, Yes, Vision Express, Lee Wrangler. Oferta gastronomiczna składać się będzie z kawiarni Cafe Club, lodziarni Grycan, cukierni oraz ośmiu punktów restauracyjnych – w tym między innymi Italian Pizza, 3xNaj oraz jedynym w regionie lokalem KFC.

Inwestorem galerii jest firma West Investment z grupy Saller. Generalnym wykonawcą jest firma Budrem, a projektantem Pentagram. Mallson Polska sprawuje nadzór inwestorski nad komercjalizacją prowadzoną przez firmę Cushman & Wakefield.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016