Najbliższe otwarcie zaplanowano na 16 października w Rzeszowie. Sklep zacznie działać wraz z momentem otwarcia nowego centrum handlowo-usługowego Millenium Hall. Będzie to 50. sklep KappAhl w Polsce i i 376. w sieci. Na powierzchni prawie 700 metrów kwadratowych powierzchni handlowej marka zaoferuje pełną kolekcję mody dla pań, panów i dzieci.

Zarząd marki zaplanował na rok 2011 otwarcie ośmiu sklepów w Polsce. Pięć z nich już zostało uruchomionych. Do końca października przedstawicieli marki czeka zatem jeszcze otwarcie poza Millenium Hall także w katowickim Silesia City Center. Sklep będzie miał ponad 700 mkw. powierzchni. Ostatni w tym roku projekt, to toruńska Plaza, otwarcie której planowane jest na połowę listopada.

– Tegoroczne otwarcia są odzwierciedleniem naszej strategii rozwoju, zakładającej koncentrowanie swojej obecności w ośrodkach handlu i biznesu. Dla naszych sklepów wybieramy najlepsze lokalizacje w nowych lub istniejących, dobrze funkcjonujących centrach handlowych średnich i dużych miast – mówi Anita Komar, kierownik marketingu & PR KappAhl Polska.

W tym roku KappAhl otworzył swoje sklepy w: Galerii Słonecznej w Radomiu, Galerii Echo w Kielcach, Focus Mall w Zielonej Górze, Galerii Pestka w Poznaniu oraz Galerii Kaskada w Szczecinie.

KappAhl jest wywodzącą się ze Szwecji siecią sklepów odzieżowych z ponad 375 sklepami i 4 800 pracownikami w Szwecji, Norwegii, Finlandii, Polsce i Czechach. Firma sprzedaje niedrogą modę dla różnych klientów – kobiet, mężczyzn i dzieci – a w szczególności skupia się na kobietach w wieku 30-50 lat z rodziną. Wszystkie ubrania są projektowane przez projektantów KappAhl.