Ekspansja marki Claire’s

Marka Claire’s obecna jest na polskim rynku od roku i posiada 16 sklepów zlokalizowanych w większych miastach w kraju, w tym trzy sklepy w Warszawie i dwa we Wrocławiu. Zarząd sieci zapowiada, że jeszcze w tym roku i na początku 2012 zamierza otworzyć kolejne. Obok dwóch, które pojawią się w dobrze znanych już marce lokalizacjach, tj. Krakowie i Poznaniu, zakupy w sieci sklepów Claire’s będzie można zrobić także w Rzeszowie, Zabrzu, Płocku, Bydgoszczy oraz Słupsku. Kolejne lokalizacje są obecnie na etapie finalizacji umów najmu.

– Strategia ekspansji jaką przyjęła marka Claire’s okazała się ogromnym sukcesem. W całym 2011 roku uda się nam otworzyć 23 nowe sklepy. Pozytywne reakcje naszych klientów na nowe i zapowiadane otwarcia sklepów pozwalają z optymizmem patrzeć na perspektywy rozwoju marki w Polsce nie tylko w 2012 roku ale i kolejnych latach – mówi Mark Dillane, dyrektor ds. rozwoju marki Claire’s w Europie.

W zakresie strategii pozyskiwania optymalnej powierzchni handlowej, firmie Claire’s doradza międzynarodowa agencja doradztwa na rynku nieruchomości komercyjnych Jones Lang LaSalle, realizująca strategię rozwoju marki w Polsce.

Marka Claire’s posiada ponad 1000 sklepów w Europie i ponad 3000 sklepów na świecie. Ostatnio sieć otrzymała nagrodę w kategorii Najemca Roku 2010 (poniżej 100 mkw.) w trzeciej edycji nagród CEE Retail Real Estate Awards (nagrody dla firm działających w sektorze nieruchomości handlowych), która odbyła się w tym roku w Warszawie.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016