Nowe marki szukają lokalizacji w Polsce

– Zainteresowanie nowych marek polskim rynkiem nieustannie wzrasta. W ubiegłym roku swoje pierwsze sklepy otworzyły między innymi takie marki jak: G-Star Raw, Muji, Svilanit, LTB Jeans czy Petit Bateau. Śmiało można powiedzieć, że na polskim rynku ciągle jest miejsce na nowe marki. Przede wszystkim polski klient staje się coraz bardziej wymagający i świadomy trendów modowych. Chce mieć szeroki wybór asortymentowy oraz cenowy. Ponadto stosunkowo wysoki poziom wydatków na osobę zachęca nowe marki do rozwoju w Polsce. Marki, które intensywnie poszukują lokalizacji w naszym kraju to między innymi LC Waikiki, GAP, Toys ‘R’Us czy Jula – mówi Dagmara Filipiak, starszy konsultant w zespole Reprezentacji Najemców Powierzchni Handlowych w Jones Lang LaSalle.

Jones Lang LaSalle zarządza 50 projektami klientów instytucjonalnych oraz prywatnych inwestorów działających we wszystkich sektorach nieruchomości komercyjnych. Całkowita powierzchnia najmu obiektów zarządzanych przez Jones Lang LaSalle wynosi ponad 600 tys. metrów kwadratowych. Klientami firmy są m.in.: Aviva Central European Property Fund, Heitman, Catalyst Capital, Balmain Asset Management, P3. Dochód spółki w 2010 roku wyniósł ponad 2,9 mld USD.