Luxiona grupuje siły

Nowe logo grupy ma kolor zielony. Ma to odzwierciedlać poszanowanie dla środowiska naturalnego wpisane w jej strategię. Nowy symbol, jakim jest Luxiona, połączy marki działające w sektorze profesjonalnego oświetlenia – Aga Light, Troll, Metalarte i Sagelux. Połączenie sił ma m.in. pomóc w dalszej ekspansji grupy na rynkach międzynarodowych.

Z dniem 1 października firma Aga Light, która dołączyła do hiszpańskiej grupy w 2009 r., przyjmuje nazwę Luxiona Poland SA. Jej wkładem jest 20-letnie doświadczenie poparte wypracowaną pozycją na polskim rynku oświetleniowym. Luxiona Poland posiada własny zakład produkcyjny pod Ostrowcem Świętokrzyskim. Wśród obiektów oświetlonych przez Luxiona Poland znajdują się m.in. biurowiec Catalina na warszawskim Mokotowie, stołeczny Dworzec Centralny, Centrum Profilaktyki Nowotworów w Warszawie, hala sportowa Atlas Arena w Łodzi, sieć salonów firmy Levi’s w Polsce.

Grupa Luxiona dysponuje siecią wielu biur handlowych i punktów dystrybucji na całym świecie, jak również kilkoma centrami logistycznymi. Kraje, w których jest obecna to m.in. Hiszpania, Chiny, Francja, Holandia, Meksyk, Niemcy, Polska, Portugalia, Singapur i Włochy. Grupa Luxiona posiada 75-letnie doświadczenie na rynku oświetleniowym i zatrudnia ponad 630 pracowników na całym świecie, w tym prawie 250 w Polsce. Wśród zrealizowanych projektów oświetleniowych są m.in. Katedra Sagrada Familia w Barcelonie, Muzeum Groninger w Holandii, Port Lotniczy w Barcelonie, sieć sklepów Desigual, Muzeum Sztuki Nowoczesnej im. Królowej Zofii (Museo Reina Sofía) w Madrycie, Kasyno w Melbourne w Australii czy też Biblioteka Uniwersytetu w Tokio.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016