Futura Park gotowy do otwarcia

Futura Park w Modlniczce pod Krakowem

Futura Park w Modlniczce pod Krakowem

Koncepcja obiektu zarządzanego przez Neinver Polska opiera się na połączeniu dwóch funkcji. Na parterze budynku będzie tradycyjny park handlowy z 20 sklepami. Na piętrze zaś centrum typu outlet ze 120 lokalami, w których towary mają być stale przecenione w granicach 30-70 proc. – Futura Park Kraków to połączenie oferty modowej ze strefą wygodnych zakupów. Klienci będą mieli możliwość zakupu najpopularniejszych marek odzieżowych, galanterii i dodatków, a jednocześnie skorzystania z usług podczas wizyty w parku handlowym – mówi Monika Olejnik-Okuniewska z firmy Neinver Polska, firmy która wybudowała Futura Park Kraków.

W parku handlowym znajdą się m.in. delikatesy Alma, Euro RTV AGD, a także w popularne salony odzieżowe np. Triumph i obuwnicze Deichmann oraz CCC. Ofertę uzupełnią punkty usługowe, między innymi optyk, punkt ksero, biura podróży oraz punkty gastronomiczne.

W centrum outlet Factory będą lokale oferujące przede wszystkim markową odzież, m.in. Reserved, Mango, Tommy Hilfiger, Benetton, Tatuum, Solar, Simple Tom Tailor, Vero Moda, Calzedonia, a także Venezia, Gino Rossi, Kazar, Ecco, Geox, Reebok, Puma i Nike. Magnesem dla klientów mają być trwające bez przerwy obniżki cen. Dwa razy w roku ceny mają spadać nawet do 80 proc.

Neinver Asset Management jest częścią Neinver Group. Firma specjalizuje się w zarządzaniu powierzchnią centrów outlet, centrów handlowo-rozrywkowych, obiektów magazynowych i biurowych należących do grupy Neinver. Firma działa na pięciu rynkach europejskich: w Hiszpanii, Portugalii, Niemczech, we Włoszech oraz w Polsce. Neinver Asset Management Polska zarządza nieruchomościami o łącznej powierzchni najmu 114,5 tys. mkw. W portfelu firmy znajdują się centra outlet Factory w Warszawie

 

Reklama

Galeria Jurajska