– Do końca tego roku zamierzamy otworzyć około 12 sklepów franczyzowych. W ostatnim czasie otwarte zostały już trzy sklepy. Najbliższe otwarcie przed nami. Salon Coccodrillo 19 października zacznie działać w centrum handlowym Factory Outlet Kraków, zlokalizowanym w Modlniczce. Będzie miał 75 metrów kwadratowych powierzchni handlowej. W chwili obecnej przygotowujemy lokal do otwarcia. Mamy nadzieję, że będzie to dobra lokalizacja przynosząca nam korzyści – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Mariusz Michalik, z działu Franczyzy, reprezentujący spółkę CDRL SA.

Coccodrillo obecnie prowadzi rozmowy z kilkoma potencjalnymi partnerami handlowymi. Do końca roku spółka zaplanowała jeszcze dziesięć otwarć m.in. w Pruszkowie, Zduńskiej Woli, Olsztynie i Gdyni.

CDRL S.A. zajmuje się projektowaniem, produkcją oraz dystrybucją ubranek dla dzieci i młodzieży. Spółka powstała w 2002 r. z połączenia dwóch firm działających w branży odzieżowej Marco Sp. z o.o. oraz Remi Sp. z o.o. i w 2003 r. przyjęła nazwę Coccodrillo. W ciągu 10 lat działalności stworzyła sieć sprzedaży, która składa się obecnie z 145 placówek usytuowanych na terenie całego kraju. Marka posiada swoje sklepy m.in. w warszawskim centrum handlowym M1 oraz Reduta, w Galerii Sandomierz, oraz wrocławskich centrach: Magnolia Park, Pasaż Grunwaldzki i Factory Outlet.