GAP otworzy salon w CH Arkadia w Warszawie

Za wprowadzenie marki na polski rynek odpowiada Ultimate Fashion Group, spółka zależna Empik Media & Fashion Group, która podpisała umowę franczyzową z Gap Inc.

– Polscy klienci pożądają międzynarodowych marek. Wierzymy, że nowoczesny, amerykański styl marki Gap zostanie z entuzjazmem przez nich przyjęty. Cieszy nas współpraca z Ultimate Fashion Group we wprowadzaniu na polski rynek marki Gap – mówi Stefan Laban, dyrektor ds. współpracy strategicznej firmy GAP Inc.

Przedstawiciele sieci zapowiadają, że wkrótce pojawią się kolejne sklepy markowe. – W zależności od dostępnych lokalizacji, będzie powstawało po kilka salonów marki GAP rocznie. Na początku planujemy zaistnieć w dużych miastach Polski, m.in. w Katowicach, Poznaniu, Wrocławiu, etc. Potem chcemy kontynuować rozwój w całym kraju. Docelowo powstanie duża sieć salonów dobrze rozlokowanych w całej Polsce – powiedział w rozmowie z Retailnet.pl Maciej Szymański, prezes Grupy Empik Media & Fashion.

Empik Media & Fashion Group (EM&F Group) to dystrybutor multimedialnych nośników kultury, wiedzy i rozrywki, a także odzieży, butów, zabawek i akcesoriów dla dzieci, oraz kursów językowych i kosmetyków. W skład grupy wchodzą firmy produkcyjne i handlowe, tworzące holding NFI Empik Media & Fashion S.A. Model biznesowy EM&F oparty jest na czterech segmentach: Grupa Empik (książki, prasa, multimedia, artykuły papiernicze i bilety), Grupa Smyk (zabawki i produkty dla dzieci), Szkoły Językowe oraz Moda i Uroda (moda i kosmetyki). Grupa rozwija swój model biznesowy w oparciu o własne marki i koncepcje handlowe, oraz o marki franczyzowe i licencje. EM&F działa w Polsce, Rosji, Czechach, Słowacji, Niemczech, Rumunii, Turcji oraz na Ukrainie.