Punkty handlowe mają format wyspy i są formą samoobsługowych stoisk o powierzchni około 30 metrów kwadratowych. Na pozór niewielkie stoiska oferują ponad 1500 różnych produktów.

– Spółka planuje w najbliższym czasie otwierać kolejne placówki w podobnym formacie centrach handlowych, gdzie czasowo nie ma możliwości na pozyskanie większego lokalu. Według badań idealną powierzchnią sklepową dla nas byłby lokal o wielkości od 60 do 80 metrów kwadratowych. Stawiamy przede wszystkim na obecność w centrach handlowych, ale nie wykluczamy też innych lokalizacji np. w pobliżu osiedli mieszkaniowych w średnich i dużych miastach. Początkowo swoją ekspansję nastawiamy na województwo mazowieckie – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Dorota Wróbel, regionalny kierownik sprzedaży Meloni Market.

Meloni Market to sieć, która dystrybuuje produkty ekologiczne. Asortyment sklepu stanowi zarówno żywność organiczna, jak i naturalne kosmetyki oraz chemia gospodarcza.

Centra Handlowe M1 zarządzane są przez Metro Group Asset Management Sp. z o.o. (MAM) – firmę zajmującą się kompleksową obsługą wielkopowierzchniowych obiektów handlowych. MAM jest częścią międzynarodowego koncernu Metro Group, obecnego w 31 krajach na świecie, z centralą w Niemczech w Düsseldorfie. Firma na polskim rynku działa od połowy lat 90-tych i zarządza komercyjnymi powierzchniami handlowymi, a także zajmuje się budową obiektów handlowych.