Parfum Bar: trzy nowe lokale

– Obecnie posiadamy około 20 punktów handlowych na terenie kraju, 45 w Rosji, dwa w Niemczech i jeden w Rumunii. Jeśli chodzi o obecność w galeriach handlowych, to mamy swoje punkty w centrum handlowym Gemini Park w Tarnowie i Galerii Rondo w Bydgoszczy. Już niebawem planujemy jednak otwarcia w trzech kolejnych centrach handlowo-usługowych. Będzie to katowickie Silesia City Center, Galeria Magnolia we Wrocławiu oraz centrum handlowe Malta w Poznaniu. Będą to stoiska własne o wielkości 21 metrów kwadratowych – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Piotr Janczak, prezes zarządu Lanwar Cosmetics Sp. z o.o.

Koncept marki Parfum Bar zakłada prowadzenie działalności w trzech formatach. – Otwieramy placówki w formacie Lux, Ligth oraz Mini. Pierwszy format to wysokiej jakości stoisko z dużą ilością towaru i zlokalizowane w miejscach o większej powierzchni handlowej, np. w galeriach handlowych. Format Light zakłada otwarcie typu Shop In Shop w butikach odzieżowych lub drogeryjnych, a wersję Light kierujemy do salonów kosmetycznych – dodaje Janczak.

Marka Parfum Bar należy do międzynarodowego konsorcjum BC International Trading GmbH z siedzibą w Niemczech, posiadającego 12 przedstawicielstw w Europie. Jedynym właścicielem marki Parfum Bar w Polsce jest Lanwar Cosmetic. Spółka jest producentem i sprzedawcą kosmetyków. Oprócz punktów sprzedaży zlokalizowanych na terenie całego kraju jest także dostawcą kosmetyków do sieci hotelowych m.in. takich jak: Hyatt, Westin, Radisson, Holiday Inn, Mercure czy Qubus.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016