Naturhouse zwiększa liczbę lokali

– Aktualnie mamy podpisane trzy umowy na nowe lokalizacje. Będą to punkty zlokalizowane w Zabrzu, Żorach oraz Mińsku Mazowieckim. Jesteśmy teraz na etapie adaptacji lokalu i szkolenia personelu w tych miastach. Punkty zaczną działać już niebawem. Prowadzimy także rozmowy i negocjujemy stawki czynszu także z galeriami i centrami handlowymi w Lublinie i Bielsku-Białej. Dopóki jednak nie podpiszemy umów, to nie zdradzam konkretów tych negocjacji – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Andrzej Gładysz, dyrektor spółki Naturhouse Sp. z o.o.

Koncept marki Naturhouse zakłada pozyskiwanie lokali o wielkości około 50 metrów kwadratowych powierzchni przy ulicach handlowych oraz o wielkości ok. 40 mkw powierzchni w przypadku lokalizacji w centrum handlowym. Sieć jest obecna w ponad 30 krajach i obecnie posiada ok. 1800 punktów na całym świecie. Strategia firmy zakłada rozwój w miastach liczących ponad 35 tysięcy mieszkańców.

Potencjalnym franczyzobiorcom spółka oferuje możliwość prowadzenia własnej firmy korzystając z markowego know-how oraz zapewnia strefę wyłączności geograficznej i wysoką marżę.

Na liście centrów i galerii handlowych w których obecna jest spółka znajduje się m.in. warszawskie centrum handlowe Blue City, Galeria Madison w Gdańsku, Pasaż Rondo w Poznaniu.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016