Tonino Lamborghini w CH Jantar

Kawiarnia Tonino Lamborghini będzie mieć powierzchnię 83 mkw. Marka kojarzona jest przede wszystkim z drogimi autami. Ma niemala identyczne logo z firmą z branży samochodowej Autmobili Lamborghini, z którą jest powiązana kapitałowo. Charakterystyczne logo z bykiem pojawia się też jednak na wielu innych, zazwyczaj luksusowych przedmiotach. Są to zegarki, wyroby skórzane, okulary, zestawy do kawy itp. Tonino Lamborghini jest także producentem artykułów delikatesowych: kawy, czekolady, makaronów, oliwy, octu balsamicznego, tradycyjnych włoskich sosów etc. Koncept kawiarni pod szyldem Tonino Lamborghini Caffe został po raz pierwszy zrealizowany przed dziesięcioma laty w Pradze. Niedługo potem otwarto kolejne lokale w Austrii i we Włoszech. Dziś Tonino Lamborghini jest również operatorem sieci kawiarni franczyzowych. W 2010 roku liczyła ona 15 lokali w Europie.

Jak w zeszłym roku poinformował portal Horecanet.pl, program franczyzowy w Polce uruchomiła spółka Il Toro Polska z siedzibą w Liszkach pod Krakowem. Spółka przewidywała rozwijanie sieci w kraju, a przewidywana suma inwestycji na jedną kawiarnię miała wynosić 70-150 tys. euro.

Centrum Handlowe Jantar w Slupsku istnieje od trzech lat. Ma ponad 22 tys. mkw. i jest w całości skomercjalizowane. Istnieją plany rozbudowy centrum do 46 tys. mkw. W połowie listopada zostanie otwarta pierwsza część rozbudowywanego Jantara. Będzie miała powierzchnię 8 tysięcy mkw. Swoje sklepy otworzą tutaj m.in: ZARA, Stradivarius, Bershka, Pull&Bear, Diverse, Reporter, Tally Weijl, Ryłko, New Yorker, Ecco, Pretty Girl, Glitter, Sephora, Marylin, Skarabeusz oraz sklep Piastowski i Carte d’Or.
 
Rozbudowę realizuje Mayland Real Estate. Spółka oddała do użytku trzy nowoczesne centra handlowe w Polsce: Karolinkę w Opolu, Pogorię w Dąbrowie oraz właśnie pierwszą część Jantara w Słupsku. W najbliższych latach firma planuje budowę centrów handlowych o łącznej powierzchni ok. 300 tys. mkw GLA.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016