W nowo otwartym salonie można nie tylko zakupić produkty marki Sony, ale także je przetestować. Na powierzchni 82 mkw. prezentowana jest pełna gama produktów firmy. Jednym z centralnych elementów ekspozycji w salonie jest Sony Tablet S, który zadebiutował na polskim rynku, właśnie podczas otwarcia salonu w warszawskim Klifie.

Ponadto w salonie w Centrum Handlowym Klif będzie można skorzystać z kompleksowych pakietów instalacji sprzętu oraz indywidualnych konsultacji. W ramach usług fotograficznych istnieje możliwość wydrukowania zdjęć. W Sony Center w warszawskiej galerii zlokalizowany jest również autoryzowany punkt serwisowy Sony.

Centrum Handlowe Klif usytuowane jest przy ulicy Okopowej w Warszawie. Galeria ma powierzchnię o wielkości 18 tys. mkw. Ofertę obejmują butiki, takich marek jak: Baldinini, Guess, MaxMara, Marlboro Classics, Pandora, Paul&Shark, Pollini, Red Valentino, Stefanel, TruTrussardi, iBlues, czy Marella. Na dwóch poziomach znajduje się 100 sklepów, w tym delikatesy Bomi, restauracje, kawiarnie i punkty usługowe. W piątej edycji projektu Superbrands marka Klif została uznana za jedną z najsilniejszych polskich marek i zdobyła tytuł Superbrand Polska 2010. Centra Handlowe Klif Warszawa i Klif Gdynia są jedynymi polskimi centrami handlowymi, które otrzymały to wyróżnienie.