Intersport otworzył salon w Rzeszowie

Jest to drugi sklep testowy marki Intersport, który został otwarty w ramach nowej koncepcji wizualnej sklepów. Nowy koncept zakłada zmianę aranżacji salonu, nowe kasy, odświeżoną kolorystykę oraz dodatkowy podział na kornery tematyczne, które teraz pojawią się także w innych sklepach Intersport.

Zarząd marki zapowiada także, że to nie koniec otwarć przewidzianych na najbliższe lata. – W 2012 roku nasze salony pojawią się jeszcze w kieleckiej Galerii Korona oraz w Galerii NoVa Park w Gorzowie Wielkopolskim – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Iwona Książek, kierownik Działu Komunikacji i Relacji Inwestorskich, Intersport Polska SA.

Sieć Intersport Polska posiada obecnie 31 salonów zlokalizowanych w 19 największych miastach Polski. Podstawowa działalność firmy polega na sprzedaży detalicznej markowego sprzętu sportowego w specjalistycznych sklepach o dużej powierzchni zlokalizowanych w wybranych centrach handlowych.

Centrum handlowo-usługowe Millenium Hall dysponuje 56 tys. mkw. powierzchni handlowej. Obiekt został otwarty w połowie października tego roku i działa w nim ok. 250 sklepów i punktów usługowych. Wśród najemców znajdują się: Zara, H&M, New Yorker, C&A, TK Maxx, Kazar, Piotr i Paweł, Multikino, Media Expert. Częścią Millenium Hall jest również hotel Hilton Garden Inn ze 100 pokojami, a także centrum konferencyjne. Ofertę centrum uzupełniają także kluby muzyczne, restauracje i kawiarnie, a także skwer, na którym mogą się odbywać spotkania i imprezy muzyczne dla 6 tys. osób. W obiekcie będzie działać także lodowisko i plac zabaw dla dzieci. Zarządcą centrum jest DTZ.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016