Promod należy do marek modowych z branży pret-a-porter. Nowy salon sieci zlokalizowany będzie na parterze obiektu i będzie miał 165 metrów kwadratowych powierzchni handlowej. Nowy najemca rozszerzy dotychczasową ofertę DH Renoma skierowaną do młodych kobiet. Oficjalne otwarcie salonu nastąpi w ciągu najbliższych dwóch miesięcy.

Marka obecna jest na rynku od ponad 35 lat i posiada swoje salony w 20 krajach świata. Wyróżnikiem sieci jest fakt, iż co dwa tygodnie wprowadza na rynek ponad 100 nowych produktów, które sprzedawane są wyłącznie w sieci własnych sklepów.

Dom Handlowy Renoma funkcjonuje we Wrocławiu od prawie 80 lat. Jest usytuowany przy ul. Świdnickiej. Po gruntownej rewitalizacji i rozbudowie obiektu powierzchnia całkowita Renomy liczy ponad 99 tysięcy metrów kwadratowych, z czego 31 tysięcy metrów kwadratowych to powierzchnia handlowa, a 10 tysięcy metrów kwadratowych – powierzchnia biurowa. Na trzech kondygnacjach mieści się 120 sklepów oraz część restauracyjna. Na liście najemców kompleksu znajdują się m.in. Top Secret, Empik, Americanos, delikatesy Alma, Wólczanka, Vistula, Olsen, Go Sport, Esprit, CCC, Almi Decor, Mexx, Kazar, Rossmann oraz Sephora.

Właścicielem centrum jest firma Centrum Development and Investments.