Wojas: dwie kolejne lokalizacje

Dzięki nowym otwarciom sieć handlowa marki Wojas obejmuje 128 sklepów. Zlokalizowane są w Polsce i na Słowacji. W ofercie spółki znajduje się skórzane obuwie damskie i męskie, modele młodzieżowe oraz obuwie trekkingowe. Ofertę uzupełnia galanteria skórzana, torebki i paski.

Założona w 1990 roku firma Wojas (od 2007 roku spółka akcyjna) to jeden z największych polskich producentów obuwia. W 2008 r. Wojas SA zadebiutował na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Pozyskany kapitał przeznaczono na rozbudowę i dokapitalizowanie sieci sprzedaży (w ciągu 3 lat liczba salonów niemal się podwoiła), rozbudowę zakładu produkcyjnego oraz rozwój działu wzorniczego. W tym samym roku nabyto 100 procent udziałów w Wojas Slovakia, intensyfikując ekspansję na rynek naszego południowego sąsiada. Według informacji uzyskanych przez Retailnet, firma zamierza stawiać na rozwój sieci w znaczących centrach i galeriach handlowych w dużych i średnich miastach.

Wielkość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży osiągniętych przez Grupę Kapitałową Wojas SA we wrześniu 2011 roku wyniosła 13 699 tys. zł i była wyższa o 10,1 proc. od osiągniętych we wrześniu 2010 roku.                                                                                                                                

                     

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016