Ireneusz Kazimierczyk

Działamy w niszowym segmencie rynku centrów handlowych i stworzyliśmy kategorię, którą sami rozwijamy. Rynek średnich i mniejszych miast jest ciągle chłonny, istnieje także potrzeba tworzenia nowoczesnej powierzchni handlowej, którą zaspokajamy. Perspektywy rozwoju tego rynku są optymistyczne, a potencjał platformy dla handlu detalicznego oceniamy docelowo na 4500 obiektów.

Zadaniem naszych najemców jest dostosowanie asortymentu do lokalnego rynku i uzupełnienie oferty dużych marketów w okolicy. Dlatego naszą ofertę kierujemy do doświadczonych handlowców, którzy prowadzą działalność przynajmniej od pięciu lat. Taki staż gwarantuje nie tylko odpowiednie zabezpieczenie finansowe, ale również doświadczenie i przeszkolony personel. Klient do którego kierujemy naszą ofertę jest poniekąd odporny na czynniki makroekonomiczne. W naszych pasażach będzie zaopatrywał się bowiem w podstawowe produkty niezbędne do codziennego funkcjonowania: pieczywo, warzywa, owoce, ryby, mięso czy leki.

Uniwersalna recepta na prowadzenie działalności na rynku nieruchomości komercyjnych niezależnie od czasów jest jedna: dobra lokalizacja, innowacyjny koncept komercyjny i stabilna pozycja rynkowa. My opracowaliśmy nowy model obiektu handlowego, który jest odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku nieruchomości komercyjnych oraz dynamicznie rozwijających się sieci handlowo-usługowych. Budowa platformy dla handlu detalicznego Czerwona Torebka wynika z potrzeby rynku, z niszy, która na nim powstała. Dzisiejszy klient, niezależnie od tego czy mieszka w Żorach czy w Warszawie chce zrobić konkretne zakupy, szybko i wygodnie. Nie ma czasu na przechadzki między sklepowymi alejkami i kilkudziesięciominutowe oczekiwanie w kolejce do kasy. Dlatego Czerwone Torebki będą przede wszystkim dogodnymi centrami, blisko domu.