Gap

Salon w warszawskiej Galerii Arkadia to początek współpracy Barlinka z Ultimate Fashion Sp. z o.o., która wprowadziła markę Gap na polski rynek. Wkrótce pojawić się mają dwa kolejne otwarcia salonów, które również zostaną wyposażone w barlinecką podłogę.

– Niezmiernie cieszę się, że grupa Ultimate Fashion, zdecydowała się na współpracę z nami, i to w pełnym zakresie: od dostarczenia podłogi i akcesoriów, po wsparcie w postaci profesjonalnego montażu. Mamy okazję udowodnić po raz kolejny, że barlineckie podłogi drewniane idealnie sprawdzają się nie tylko w prywatnych domach i mieszkaniach, lecz także w obiektach komercyjnych – mówi Mariusz Śliwiński, kierownik działu inwestycji handlowych Barlinek S.A.

W nowo otwartym sklepie ułożone zostało 758 mkw. deski Dąb Select z linii Exclusive. Twórcy salonu zdecydowali się na podłogę w wersji 1-lamelowej, czyli bez podziału deski na widoczne rzędy lamelek -klepek. Dzięki takiemu zastosowaniu powstała jednolita powierzchnia, wyglądem przypominająca deskę litą, która szczególnie atrakcyjnie prezentuje się w dużych, przestrzennych wnętrzach.

GAP nie jest jedyną marką, z którą współpracuje firma Barlinek. Podłogi marki zdobią m.in. salony wnętrzarskiej sieci BoConcept, fitnessclubów Pure oraz pierwszego w Polsce salonu Muji. Zobaczyć je można także m.in. w Teatrze Polonia, Muzeum Narodowym we Wrocławiu, a także w wielu hotelach, biurowcach i innych obiektach komercyjnych oraz użyteczności publicznej.