Galeria

– Posiadamy 43 salony w całej Polsce, zlokalizowane w kluczowych galeriach handlowych. W ostatnich latach rozwój sieci był bardzo dynamiczny – z 17 sklepów w 2007 roku do 43 obecnie. Docelowo w Polsce możemy mieć nawet 60 punktów – powiedział w rozmowie z Retailnet.pl Piotr Miednik, szef działu finansów spółki Prima Moda. – Uważamy, że dla sieci naszego pokroju korzystniejsze jest otwieranie salonów w galeriach handlowych raczej niż w lokalizacjach ulicznych. Są to wszystko sklepy własne, nie posiadamy franczyzowych i nie ma planów rozwijania takiego konceptu biznesowego – dodaje Mednik. Zapowiada również, że oprócz rozwoju sieci sprzedaży, ulepszane zostaną procesy zachodzące w firmie. Priorytetem mają być IT i logistyka.

Spółka w 2010 roku odnotowała niecałe 53 mln przychodów oraz 2,64 mln EBITDA. – 2011 rok zakończymy silną poprawą wyników spółki – zapowiada Miednik.

Prima Moda SA to spółka z branży Retail Fashion notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych od 2007 roku. Zajmuje się sprzedażą obuwia, torebek oraz dodatków, takich jak paski, środki do pielęgnacji. Jej siedziba znajduje się we Wrocławiu. Tam też otwarto pierwszy sklep. Firma działa od około 20 lat.

Przed kilkoma dniami Prima Moda otworzyła również sklep w Millenium Hall w Rzeszowie. Na ten rok, oprócz otwarcia lokalu w centrum Toruń Plaza, planowane jest również odświeżenie i powiększenie salonu w Targówku w Warszawie.