Smyk otwiera e-sklep

Strategiczny projekt Grupy EM&F

Strategiczny projekt Grupy EM&F

– W strategii Grupy EM&F nowy Smyk.com będzie docelowo drugą największą operacją e-commerce. Biorąc pod uwagę wieloletnie doświadczenie firmy i posiadane kompetencje w handlu internetowym, czego efektem jest niezaprzeczalny sukces empik.com, który od początku 2011 roku osiąga 20 procent dynamiki sprzedaży, a w samym październiku dynamikę ponad 50 procent – zakładamy, że w stosunkowo krótkim czasie 3-4 lat – Smyk.com osiągnie porównywalną do empik.com skalę operacji -mówi Maciej Szymański, prezes Grupy Empik Media & Fashion.

Operacjami w sklepie zarządza jedna ze spółek zależnych Grupy EM&F – E-commerce Services Sp. z o.o., która uprzednio wprowadziła na rynek sklep internetowy empik.com.

W nowym smyk.com klienci będą mogli znaleźć ok. 20 tysięcy produktów dla dzieci od 0 do 14 lat. W asortymencie sklepu – poza dostępnymi na wyłączność produktami marek własnych Smyka: Cool Club i Smiki, znajduje się również oferta produktów takich marek, jak m.in. Lego, Mattel, Hasbro, Disney, Fisher Price, Maxi-cosi, Romer, Trefl, Canpol Babies.

Spółka E-commerce Services zarządzająca Smyk.com wchodzi w skład notowanej na warszawskiej GPW Grupy Empik Media & Fashion – dystrybutora produktów lifestyle’owych, działającego na rynku polskim, rosyjskim, ukraińskim, czeskim, słowackim, niemieckim, rumuńskim i tureckim. Grupę EM&F tworzą spółki o profilu operacyjno-handlowym oraz NFI Empik Media & Fashion SA jako spółka holdingowa.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska