Swarovski w Arkadii

Salon w Arkadii

Salon w Arkadii

– Jest to dla nas niezwykle istotny rok, jesteśmy dumni, że udało się nam otworzyć cztery sklepy w nowych lokalizacjach: w Centrum Hanldowym Promenada w Warszawie, w Galerii Malta w Poznaniu, w Galerii Echo w Kielcach, w Centrum Handlowym Arkadia w Warszawie – powiedziała Ewa Sereczyńska, dyrektor generalna Swarovski Polska.

Obecnie sieć posiada 19 butików – pięć butików własnych (w tym nowo otwarta Arkadia) oraz 14 partnerskich. Koncept Crystal Forest to pomysł dekoratorski, według którego otwierane są wszystkie nowe salony Swarovskiego. Opiera się na grze świateł. Wykorzystuje między innymi lustra ze stali nierdzewnej i ruchome wystawy. Jak twierdzi firma, nowa aranżacja daje możliwość lepszego zaprezentowania oferowanej w sklepach kolekcji kryształów, akcesoriów oraz elementów wystroju wnętrz.

Arkadia to największe centrum handlowe w Polsce, odwiedzane rocznie przez ponad 21 mln klientów. Flagowe sklepy polskich i światowych marek, eleganckie restauracje i kawiarnie, kino, centrum medyczne. Arkadia wyróżnia się niezwykłą architekturą: przeszklonymi dachami, pasażami na wzór ulic handlowych, fantazyjnymi wzorami mozaik, zastosowaniem kamienia naturalnego. Od 2004 roku przyciąga rzesze klientów niezwykłą atmosferą, wygodą zakupów i najbogatszą ofertą w stolicy.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016