Futura Park Kraków: udany start

Dwa tygodnie – 260 tysięcy klientów

Dwa tygodnie – 260 tysięcy klientów

W dniu otwarcia obiekt odwiedziło 35 tysięcy osób. W kolejne weekendy: 22-23 i 29-30 października było odpowiednio 62 i 40 tys. odwiedzających. W sumie, w pierwszym tygodniu Futura Park Kraków odwiedziło ponad 160 tysięcy klientów, w drugim – 100 tys. Mogą oni robić zakupy w ponad 140 sklepach, punktach usługowych i gastronomicznych zlokalizowanych na 44 tys. mkw. Wśród najemców są między innymi Alma, Euro RTV AGD, Triumph i Deichmann i CCC. W największym w Polsce outlet Factory są obecne m.in.: Reserved, Mango, Tommy Hilfiger, Benetton, Tatuum, Solar, Simple, Tom Tailor, Vero Moda i Calzedonia.

Futura Park Kraków to pionierski projekt: park handlowy i centrum wyprzedażowe połączono w tym samym budynku. Jest to zarazem pierwszy obiekt handlowy, wyróżniony certyfikatem BREEAM, dowodzącym najwyższych międzynarodowych standardów dbałości o środowisko naturalne.
Deweloperem i zarządcą FPK jest spółka Neinver, jedna z czołowych firm działających na europejskim rynku nieruchomości, drugi, co do wielkości, operator centrów outlet w Europie. Największym polskim projektem realizowanym przez Neinver jest rewitalizacja centrum Katowic – budowa Galerii Katowickiej, nowego dworca kolejowego i autobusowego oraz budynku biurowego

Z kolei Neinver Asset Management Polska odpowiada za kompleksowe zarządzanie obiektami. Obecnie zarządza nieruchomościami o łącznej powierzchni najmu 158,5 tys. mkw. Są wśród nich m.in.: centra outlet: Factory w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu i Krakowie, parki handlowe Futura we Wrocławiu i Krakowie oraz poznańskie centrum handlowo-rozrywkowe Galeria Malta.
 

Reklama

Galeria Jurajska