Flormar: nowy punkt w Galerii Jurajskiej

Flormar otwiera wyspę handlową w Galerii Jurajskiej

Flormar otwiera wyspę handlową w Galerii Jurajskiej

– Wyspa handlowa Flormar zajmuje około siedem metrów kwadratowych powierzchni. Dystrybutor na którym prezentowane są różnego rodzaju kosmetyki ma wielkość 2×3 m i jest usytuowany na drugim poziomie, w sąsiedztwie marki obuwniczej Humanica i sklepu sieci Intersport. W przyszłym roku zamierzamy otworzyć kolejne trzy nowe wyspy, ale póki prowadzimy negocjacje, nie mogę zdradzać szczegółów – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Lidia Bartela, franczyzobiorca sieci Flormar.

Historia firmy Flormar sięga lat 70 zeszłego stulecia. Marka Flormar powstała w Milano we Włoszech w 1972 r i od 38 lat funkcjonuje na rynku kosmetyków kolorowych. Marka rozszerza sprzedaż swoich produktów na cały świat, rozpoczynając w 1998 roku sprzedaż eksportową. Od tego czasu Flormar istnieje w ponad 75 krajach, takich jak Szwajcaria, Włochy, Austria, Niemcy, Portugalia, Ukrainia, Czechy, Słowacja, Rumunia, Bułgaria, Rosja i innych.

Do 2008 firma Flormar działała głównie w oparciu o sieć dystrybutorów, którymi są perfumerie i sklepy sieciowe.W roku 2008 Flormar rozpoczął projekt własnych stoisk sprzedaży i wkroczył w obszar sprzedaży detalicznej.

Galeria Jurajska to trzecie centrum handlowo-rozrywkowe zrealizowane przez Globe Trade Centre S.A. (GTC) w Polsce. Otwarcie galerii odbyło się w październiku 2009 roku. Obiekt, który ma 49 tys. mkw. powierzchni najmu usytuowany jest przy Alei Wojska Polskiego i przy drodze krajowej nr 1, łączącej północ i południe Polski. W ofercie Galerii Jurajskiej znajdują się m.in. sklepy takich marek jak: Alma, Peek&Cloppenburg, grupa LPP (Reserved, Cropp, Home&You, House, Mohito), grupa Inditex (Zara, Bershka i Stradivarius), C&A, Euro RTV AGD, TK Maxx, Intersport, Empik, H&M, New Yorker, KappAhl, Smyk, Rossmann, Kakadu, Sephora, Douglas, Promod, Max Mara, Trussardi, czy Apart. Koszt realizacji inwestycji: 140 mln euro.
 

Reklama

Galeria Jurajska