Komentarz: Siłą Futura Park Kraków są najemcy – A. Brzezińska, Neinver Polska

Agata Brzezińska, dyrektor ds. najmu Neinver Polska

Agata Brzezińska, dyrektor ds. najmu Neinver Polska

Dla sieci handlowych Futura Park Kraków jest miejscem, w którym mogą liczyć na profesjonalizm administracji obiektu. W Factory Kraków najemcy mogą otworzyć sklepy outletowe, które na dzisiejszym rynku handlowym są niezbędnym elementem strategii rozwoju, ponieważ pozwalają kontrolować cały proces życia produktu i zastąpić likwidację nadwyżek produkcyjnych ich sprzedażą przy zachowaniu prestiżu i pozytywnego wizerunku marki. Sklepy wyprzedażowe pozwalają także sieciom handlowym na znaczne poszerzenie zakresu swoich klientów, dotarcie do odbiorców, którzy nie są dla nich osiągalni przez tradycyjne kanały dystrybucji. W parku handlowym Futura najemcy wielkopowierzchniowi tworzą ofertę będącą wygodną alternatywą dla obiektów śródmiejskich.

W jednym obiekcie klient znajduje międzynarodowe i polskie marki, w cenach na stałe obniżonych o 30-70 proc. jak również wielkopowierzchniowe sklepy z szeroką ofertą spożywczą, elektroniczną, multimedialną i odzieżową. Wszystko to zostało uzupełnione ciekawą ofertą gastronomiczną, miejscem zabaw dla dzieci oraz parkingiem na 1 400 samochodów. Tego właśnie potrzebowali mieszkańcy Krakowa i Małopolski. Zarazem może to być również interesujący przystanek dla turystów podróżujących np. w Tatry, czy Beskidy.

 

Reklama

Galeria Jurajska