Będą kolejne salony marki GAP

– Do 6 listopada, czyli 18 dni po otwarciu pierwszego salonu sieci Gap w Centrum Handlowym Arkadia sklep odwiedziło 35 tysięcy klientów. Szacowany obrót to 10 procent sieci sklepów Ultimate Fashion, a konwersja przekroczyła dwa razy powyżej średniej. W 2012 roku planowane są jeszcze dwa-trzy otwarcia. Następnie, w kolejnych latach 2013-2015 przewidujemy około pięć otwarć rocznie Docelowo przewidywana jest sieć 20 sklepów marki zlokalizowanych w największych centrach handlowych w Polsce – mówi Maciej Szymański, prezes zarządu NFI Empik Media & Fashion.

Na początku sieć pojawi w dużych miastach Polski, m.in. w Katowicach, Poznaniu, Wrocławiu, etc. Potem spółka zamierza kontynuować rozwój w całym kraju. Marka zazwyczaj otwiera sklepy o powierzchni około 700-800 mkw. Taka powierzchnia sklepu umożliwia bowiem wyeksponowanie wszystkich linii, jakie sieć ma w swojej ofercie – tj. Gap Men, Gap Women, babyGap, GapKids.
Marka modowa Gap została założona w 1969 roku. Obecnie sieć jest dostępna w 32 krajach, w 3100 sklepach na całym świecie.

Ultimate Fashion – spółka zależna Grupy Empik Media & Fashion Group, działa na polskim rynku od 1999 roku. Do tej pory Grupa wprowadziła na polski rynek także inne zagraniczne marki, jak Mango, Aldo czy Hugo Boss. Firma współpracuje na zasadach umów franczyzowych z takimi markami jak New Look, Peacocks, River Island, Aldo, Mango, Spring, Bodique, Esprit, Wallis, Mexx, Hugo Boss i Dune.