Bonita: nowa marka odzieżowa na rynku polskim

Koncept Bonita na polskim rynku rozwija firma MGS Retail Service

Koncept Bonita na polskim rynku rozwija firma MGS Retail Service

Oferta marki skierowana jest do kobiet około 30-roku życia, ceniących na co dzień praktyczną elegancję w średniej cenie. Jak mówi przedstawiciel MGS Retail Service, firmy zajmującej się rozwojem sieci w Polsce, oferta Bonity jest bardzo atrakcyjna zarówno dla centrów handlowych, jak i klientek w tym przedziale wiekowym, zapewniając wysoką jakość i szeroki wybór asortymentu w przystępnych cenach. Bonita obecnie posiada 950 sklepów w Niemczech i w krajach niemieckojęzycznych.

Firma, początkowo nazwana Moha, została założona w 1969, a następnie w 1986 zmieniła nazwę na Bonita z siedzibą w Hamminkeln, Północnym Zagłębiu Ruhry w Niemczech. Bonita zatrudnia ponad 3,8 tys.pracowników i jest jedną z wiodących marek modowych. Jej siła leży w elastyczności, jakości i ciągłych innowacjach, co przekłada się w unikalne wzornictwo i doskonałą obsługę klienta. Klientki mogą stylowo ubrać się w interesujący i indywidualny sposób w rozmiarach 36-48. Dopełnieniem oferty są akcesoria takie jak torby, buty, biżuteria.
 

Reklama

Galeria Jurajska