Turbo Zabawki w Galerii Łódzkiej

Sieć Turbo Zabawki zwiększa liczbę sklepów

Sieć Turbo Zabawki zwiększa liczbę sklepów

Wyspa handlowa na której sieć prezentuje swoje produkty zlokalizowana została na poziomie – 1, tuż obok placu zabaw dla dzieci i sklepu firmowego marki Levis. Wyspa zajmuje około 20 metrów kwadratowych powierzchni handlowej. W ofercie stoiska znajdują się elektryczne łodzie, samoloty, auta, amfibie oraz czołgi RC, a także wiele innych produktów.

– Jest to nasz drugi punkt w Łodzi. Pierwszy działa już w centrum handlowym port Łódź. Oprócz tego posiadamy jeszcze dwa inne stoiska w Gdańsku, w Galerii Bałtyckiej i centrum handlowym Carrefour – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Nina Lubińska, reprezentująca markę Turbo Zabawki.

Galeria Łódzka istnieje od 2002 roku. Wśród najemców galerii znajdują się m.in. z marek odzieżowych: Benetton, Monnari, Orsay, Triumph, Vero Moda, Vistula czy Zara. Część spożywczą obsługuje Tesco. Galeria dysponuje także strefą food court, którą obsługują m.in. KFC i McDonald’s.

Właścicielem obiektu jest spółka deweloperska ECE Projektmanagement. Polski oddział ECE – firma ECE Projektmanagement Polska – została założona w 1997 r. Od ponad 10 lat ECE stale rozwija działalność w Polsce. Zespół specjalistów w głównym biurze i w galeriach handlowych ECE dba o rozwój i planowanie nowych projektów oraz zajmuje się wynajmem, zarządzaniem i marketingiem dla centrów handlowych ECE. Obecnie ECE Polska zarządza pięcioma galeriami handlowymi: we Wrocławiu, Łodzi, Krakowie i Gdańsku. Wśród projektów na ukończeniu jest Galeria Kaskada w Szczecinie.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016