Nasz Naleśnik najemcą Galerii Alfa

Nowy najemca Alfa Grudziądz

Nowy najemca Alfa Grudziądz

Punkt należący do sieci Nasz naleśnik ruszy wraz z uruchomieniem galerii, czyli na wiosnę 2012 roku. Naleśnikarnia wzmocnić ma ofertę restauracyjną obiektu, którą stanowić będzie łącznie siedem lokali gastronomicznych.

Do końca roku sieć Nasz Naleśnik powiększyć się ma także o lokal w Galerii Pomorskiej w Bydgoszczy oraz o dwa punkty handlowe w Szczecinie. Obecnie w port folio sieci znajduje się 17 restauracji. Pięć placówek zlokalizowanych jest w Warszawie, pozostałe w takich miastach jak Szczecin, Kielce, Radom, Częstochowa, Białystok, Lublin, Rybnik, Katowice i Białystok.

Sieć działa na zasadach franczyzy. Całkowite koszty otwarcia naleśnikarni w Polsce wahają się w granicach 65-100 tys. zł, w zależności od wielkości i stanu lokalu. Opłata wstępna wynosi 15 tys. zł, a miesięczna – 500 zł. Firma zapewnia pomoc w znalezieniu odpowiedniego lokalu, jego przystosowaniu do rozpoczęcia działalności oraz wyposażeniu. Strategia firmy zakłada, że lokal powinien mieć wielkość od 40 do 100 mkw. Jeśli jest usytuowany w galerii handlowej wystarczy 30 mkw.

Sieć Nasz Naleśnik rozpoczęła działalność w 2003 roku otwierając swój pierwszy lokal na warszawskich Kabatach.

Galeria Alfa Grudziądz zostanie oddana do użytku 14 marca 2012 roku. Centrum Alfa będzie miało 78 sklepów, 704 miejsca parkingowe oraz pięciosalowe kino. Inwestorem projektu jest Grupa JWK. Partnerem finansowym inwestycji jest Bank Polska Kasa Opieki S.A., a generalnym wykonawcą spółka Mega. Wśród najemców są m.in. Empik, H&M, New Yorker, House i wiele innych popularnych sieciówek.
 

Reklama

Galeria Jurajska