Intersport odnotowuje zyski

Przychody netto ze sprzedaży osiągnięte w październiku 2011 roku wyniosły 14,786 milionów zł i były wyższe o 7,5 procent w stosunku do analogicznego okresu w 2010 roku, w którym spółka odnotowała przychody w wysokości 13,760 milionów zł. Narastająco w okresie od pierwszego stycznia do 31 października 2011 roku wartość przychodów ze sprzedaży wyniosła 155,752 milionów zł.

Sieć Intersport Polska posiada obecnie 31 salonów zlokalizowanych w 19 największych miastach Polski. Podstawowa działalność firmy polega na sprzedaży detalicznej markowego sprzętu sportowego w specjalistycznych sklepach o dużej powierzchni zlokalizowanych w wybranych centrach handlowych. Salony sieci znajdują się m.in. w warszawskich galeriach Złote Tarasy, Sadyba Best Mall, Arkadia, wrocławskich Magnolia Park, Pasaż Grunwadzki czy poznańskich Stary Browar, Galeria Pestka, CH M1 Poznań.

Zarząd marki zapowiada także, że w nadchodzącym 2012 roku planuje otworzyć nowe sklepy w kieleckiej Galerii Korona oraz w Galerii NoVa Park usytuowanej w Gorzowie Wielkopolskim. Oprócz ekspansji do nowych miast sieć przewiduje także zmianę strategii dotyczącej przedłużania umów na wynajem powierzchni handlowej w rejonach, w których już znajdują się jej sieciowe salony. W ramach renegocjacji umów, decyzją zarządu było na przykład nieprzedłużenie umowy z centrum handlowo-usługowym Plejada zlokalizowanym w Sosnowcu.