Duka otworzy do pięć nowych salonów

Duka rozwija sieć sprzedaży

Duka rozwija sieć sprzedaży

– Plany inwestycyjne Duka na najbliższe trzy lata to cztery-pięć nowych lokali w każdym roku kalendarzowym. W polu zainteresowań spółki znajdują się przede wszystkim miasta powyżej 400 tysięcy mieszkańców, gdzie istnieją już sklepy naszej sieci, zgodnie z klastrową strategią rozwoju, ale w obszarze zainteresowań są również miasta mniejsze, takie jak na przykład Toruń i Lublin. Potwierdzone projekty, w których otworzymy sklepy na przestrzeni najbliższych dwóch lat to City Center Rzeszów, Wzgórze Gdynia, oraz centrum handlowe Łacina Poznań. Jednak jak już wspominałem, prowadzimy negocjacje dotyczące wielu innych projektów, zarówno nowych inwestycji jak i już istniejących centrów handlowych. W chwili obecnej posiadamy 29 sklepów w Polsce – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Michał Okoniewski, Retail Operations Manager Duka Polska Sp. z o.o.

Początki marki Duka w Polsce to 1999 rok, kiedy otwarto pierwszy sklep w warszawskim Klif. Na przestrzeni ostatnich lat otwierane były kolejne sklepy, a skandynawski design znajdował coraz więcej zwolenników wśród polskich klientów. Dzisiaj kolekcje opracowane przez skandynawskich dekoratorów wnętrz dystrybuowane są w 29 sklepach usytuowanych w centrach i galeriach handlowych na terenie całej Polski. Asortyment sklepów składa się z szerokiej gamy wysokiej jakości artykułów kuchennych, porcelany, sztućców i szkła stołowego.

 

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016