Zmiana wizerunku salonów Duka

Duka odnawia swoje salony

Duka odnawia swoje salony

– Po fazie konsolidacji w roku 2011 marka rozpoczęła proces zmiany wizerunku obecnie posiadanych sklepów. Stan na październik 2011 to przebudowane sklepy w centrum handlowym Wola Park w Warszawie oraz w centrum Klif także w Warszawie. Według nowego konceptu został również otwarty jesienią tego roku sklep sieci Duka w Galerii Kaskada w Szczecinie. W grudniu planujemy otwarcie, po kilku miesiącach nieobecności w tej lokalizacji, odnowionego sklepu Duka w warszawskiej Arkadii. Pierwsza połowa 2012 roku to plan sześciu fit-outów w już posiadanych lokalizacjach, często połączonych z relokacjami w obrębie konkretnych centrów handlowych, oraz planowane dwa nowe otwarcia, w sprawie których trwają jeszcze negocjacje – mówi w rozmowie z Retalnet.pl Michał Okoniewski Retail Operations Manager, Duka Polska Sp. z o.o.

Sieć szwedzkich salonów Duka w Polsce składa się aktualnie z 29 salonów oraz sklepu internetowego. Oferta marki skierowana jest do miłośników nowoczesnego stylu gotowania, przykładających dużą wagę do panujących trendów oraz stawiających na funkcjonalne wzornictwo. Asortyment sklepów składa się z szerokiej gamy wysokiej jakości artykułów kuchennych, porcelany, sztućców i szkła stołowego.

Historia marki sięga początku lat siedemdziesiątych, kiedy powstały pierwsze sklepy w Szwecji i w Norwegii, będące częścią norweskiej grupy kapitałowej CG Holding. W chwili obecnej marka Duka jest częścią szwedzkiej grupy Bergendahl&Son AB.

 

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska