Legia likwiduje wyspy w galeriach handlowych

Trzy pierwsze kwartały br. grupa zakończyła zyskiem 7,2 mln zł

Trzy pierwsze kwartały br. grupa zakończyła zyskiem 7,2 mln zł

– Projekt Wysp Legii w centrach handlowych ruszył w maju 2008 roku. Wyspy handlowe pojawiły się najpierw w warszawskich galeriach CH Blue City i Galerii Ursynów, a później także w M1 w Markach i CH Janki. Miały powierzchnię około 10 metrów kwadratowych. Były to wolnostojące wyspy na których można było nabyć zarówno gadżety jak i bilety na mecze Legii. Wyspy wyróżniały się także specjalną ofertą skierowaną do kibiców. Można było na nich wyrobić kartę kibica ze zdjęciem. Legia, jako pierwszy klub w Polsce wprowadziła taką możliwość uzyskania karty. Wyspy cieszyły się sporym zainteresowaniem. Projekt zakładał jednak funkcjonowanie tych stoisk aż do czasu otwarcia nowego stadionu Legii. Obecnie zatem, zgodnie ze strategią punkty zostały zlikwidowane i przeniesione na teren stadionu, zaś pamiątki Legii są dostępne w sklepie kibica przy ul: Łazienkowskiej 3, w sklepie internetowym www.sklep.legia.com oraz w sieci zewnętrznej go-sport i w centrach handlowych Real. Wyspy Legii działały prawie przez trzy lata – wyjaśnia w rozmowie z Retailnet.pl Tomasz Jakubiec, odpowiedzialny za działania marchandisingowe Legii.

Wyspy pełniły zarówno funkcję sprzedażową, jak i wizerunkową. Otwarcie wówczas nowych kanałów dystrybucji było elementem strategii klubu opartej na wychodzeniu z komunikacją poza stadion i pozyskiwaniu coraz szerszej grupy sympatyków. Wyspy w założeniu były łącznikiem komunikacyjnym pomiędzy klubem, a wszystkimi obecnymi oraz potencjalnymi kibicami Legii.
 

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016